L'illa de Cabrera. Observació d'aus marines i visita
28.02.2020

L'illa de Cabrera. Observació d'aus marines i visita

El dissabte 18 d'abril es farà una sortida al Parc Nacional de Cabrera per a l'observació d'aus marines i una visita a l'illa. Es sortirà des de la Colònia de Sant Jordi, a les 8,45h del matí, amb un vaixell cap a l'illa de Cabrera. Una vegada allà es farà la volta a l'illa i, finalment, es tindrà un temps abans de tornar per a desembarcar i fer una visita. A les 14h es té prevista la tornada al port. El temps total de trasllat és de 4 hores durant el qual es farà observació d'aus marines.

Les places són limitades. Informació i inscripcions al museubcn@gmail.com / 971634064

L'empresa que realitzarà els trasllats fa un preu especial al Museu de Ciències Naturals. Preu adults: 30€. Preu menors de 13 anys: 20€