PRESENTACIÓ DE LLIBRE DE LA NATIONAL GEOGRAPHIC AL MUSEU DE CIÈNCIES
16.02.2013

PRESENTACIÓ DE LLIBRE DE LA NATIONAL GEOGRAPHIC AL MUSEU DE CIÈNCIES

El dissabte 16 de març 2013, a les 16:30 h, al Museu Balear de Ciències Naturals, Soller Es presenta el llibre: “Quan els primers dinosaures trepitjaren la terra, els mamífers varen ser el seu berenar, i els pterosaures aprengueren a volar: una prehistòria il·lustrada i divertida de la vida al Triàsic” (publicat per National Geographic Children’s Books, per a nins a partir de 9 anys) a càrrec de l’autora Aina (Hannah) Bonner (la presentació es farà en català i anglès) Vine a conèixer les meravelles de l’època del Triàsic i a veure els fòssils de la col·lecció del museu de ciències naturals sota el guiatge de l’autora del llibre. La xerrada està adreçada a tot tipus de públic.